Motivasjons og arbeidsseminar:
«Kampen for tilværelsen»
Bedriftsinternt arbeidsseminar.
Utgangspunkt:«Det dere gjorde i går var kanskje glimrende – i går !»
Hva skal din bedrift være kjent for i markedet om 2 år ?
Målgruppe:
Bedrifter som har behov for revitalisering og nyorientering.
Målsetning:
- Å stikke fingeren i jorda og finne ut hvor bedriften er og hvor den skal.
Videre å få fellesskapet til å ta ansvar, og den enkelte til å innse viktigheten av sitt personlige bidrag.
Innhold:
- Trender og utfordringer
- Salg som yrke
- Servicebegrepet
- Merkevaren DinBedrift as
- Med motivasjon som drivkraft
- Intern service og samarbeid
Gjennomføres som forelesning, gruppeoppgaver, to-veis kommunikasjon og diskusjon. Alle ansatte deltar.
Resultatet av samlingen vil gi et godt bilde på hvor bedriften står og hvor den skal, sett fra de ansattes ståsted.
Basert på de svar og konklusjoner vi får kan det gjøres eventuelle (eller nødvendige) tiltak som er tilpasset DinBedrift as sin virkelighet.
Tidsforbruk minimum 4 timer, og kan gjennomføres på ettermiddag/kveld eller helg.